Upravit stránku

Platební portál Pardubického kraje

 

Nový Platební portál představuje krok směrem k digitální a efektivní správě obcí. Jeho hlavním posláním je snížit administrativní zátěž pro obecní úřady a zároveň zjednodušit celý proces platby pro občany.

Jaké výhody portál přinese?

Pro obce a organizace:

  • Snížení agendy: Méně práce s příjmem hotovosti, kontrolou plateb a administrativou.
  • Rychlá implementace: Agentura pomáhá s nasazením a technickou podporou.
  • Přehledné vyúčtování: Snadnější správa a evidence plateb.

Pro občany:

  • Platba z domova: Možnost uhradit poplatky (např. za odpad, psy, nájmy) z pohodlí domova 24/7.
  • Moderní metody: Podpora plateb kartou online i platby převodem s využitím QR kódu.
  • Jednoduchost: Intuitivní a uživatelsky přívětivé prostředí.

Pilotní ověření a zapojené subjekty

V rámci pilotní fáze bude portál ověřen ve vybraných obcích a organizacích Pardubického kraje. Tyto subjekty získají příležitost být mezi prvními, kdo otestují funkčnost a přínosy systému v reálném provozu. Na základě jejich zpětné vazby bude systém finálně doladěn před jeho plošným rozšířením. Před jeho ostrým provozem, který plánujeme za začátek ledna 2026.

Chcete se zapojit?

Pro více informací o Platebním portálu, možnosti zapojení do dalších fází a konzultace se na nás neváhejte obrátit.

Kontaktní osoba pro Platební portál:

  • Jméno: Romana Hyklová
  • E-mail: platebniportal@rrapk.cz
  • Telefon: +420 773 933 153 nebo +420 466 053 911

Web: https://zaplatsi.cz

 

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti